31 Mart 2012 Cumartesi

Adsız

Başta bir faşist.
Üniversitede bir grup it.
Dünya dönmeye devam ediyor.
Düştü davalar.
Milletimize hayırlı olsun.
Çok şükür kimsenin burnu bile kanamadı.

                         ...küfrün dibi yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.