31 Mart 2012 Cumartesi
Adsız
Başta bir faşist.
Üniversitede bir grup it.
Dünya dönmeye devam ediyor.
Düştü davalar.
Milletimize hayırlı olsun.
Çok şükür kimsenin burnu bile kanamadı.
...küfrün dibi yok.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.