Ben özgürüm.
Hepiniz böyle bağırmalısınız.
'Ben doğduğum günden öleceğim güne ve varsa sonsuzluğa kadar özgürüm'.
Size öğretilen bu lanet olası düzene karşı çıkın.
Yaptığınız iş her neyse bırakın.
Para için köle olmaktan vazgeçin.
Tüm dünya size ait!
Bırakın, kanınızla ziyafet veren iki yüzlü insanlar kendi pisliklerinde boğulsun.
Kimsenin önünde eğilmeyin.
Bir bardak su için onlarca saat çalışmanızı öğütleyenlere 'ben insanım lanet olası' demelisiniz.
Artık sizi nasıl kullandıklarını anlamalısınız.
Siz işçiler, yüzyıllardır kanınızı emen burjuvaya ne zaman karşılık vereceksiniz?
Sendikalar kurup günde iki saat daha az çalışma hakkı kazanmayı hala zafer olarak mı görüyorsunuz?
Sırf paraları olduğu için tüm gün götleri üzerinde oturup, hayatları boyunca size emirler yağdıran insanlardan bıkmadınız mı?
Yoksa hala çalışarak zengin olabileceğinize mi inanıyorsunuz?
Yoksa hala bir adaletin olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Sadece bir an durup hayatı anlamaya çalışın.
İçinde bulunduğunuz acımasızlığı farketmeniz uzun sürmeyecektir.
Ama bunu sizler yarattınız.
Önünüze getirilen herşeyi kabul ettiniz.
Takım elbiseler içerisinde gururla konuşan politikacıları alkışladınız elleriniz kızarıncaya dek.
Herşeyinizi kendi ellerinizle sattınız.
Hayatlarınızı, beş gram beyni olmayan politikacılara emanet ettiniz.
Peki ne için?
Doğduğunuz günden beri hakkınız olanları, eşek gibi çalışıp kazandığınız kağıt parçalarıyla alabilmek için.
Her gün çalışıp sistemi ve onu yönetenleri zengin ederken daha çok fakirleştiniz.
Ah insanoğlu, sen nasıl da aptal olabiliyorsun.
Başlarınızı eğdiğiniz yerden kaldırın artık.
Yukarıya bakın.
Artık köle olmak zorunda olmadığınız haykırın.
Size dayattıkları tüm o yalanları, yıkımı ve acıyı ezip geçin.
Televizyonları kapatın, gazeteleri yakın.
Sadece siz ve sizin gibi olanlarla birleşin.
Tek bir meydanda yürümeyin.
Dünyanın dört bir yanında karşı gelin sisteme.
Kim sizi durdurabilir?
Düşünün kim size engel olabilir?
Askerler mi?
Polisler mi?
Onlar da sizin gibi değiller mi?
Onlar da sizin gibi sistemin kölesi değiller mi?
Sizin çocuklarınız, eşiniz, kardeşiniz değiller mi?
Kim özgürlüğünü isteyen insanların karşısında durabilir?
Yıkın artık bu kokuşmuş kapitalizmi.
Korkmayın hiçbir güçten.
Ölümden korkmayın.
Eğer ölecekseniz insanlığınız için ölün.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.