31 Mart 2012 Cumartesi

Sen

Yankısı dururdu aşkının başucumda.
Her gece onu dinler sonra uyanırdım.
Gece lambası küfrederdi.
Bir başka olurdu sabaha uyumak seninle.
Saçının kokladığı her nokta bir diğerine özenirdi.
Her duvar adını sayıklardı.
Tüm kokular sen olurdu.
Sanki tek bir an vardı yaşanması gereken.
Tek bir kadın.
Tek bir hayat.
Bir tek söz.
Bir tek aşk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.